Internetowa Obsługa Klienta

Internetowa Obsługa Klienta

W serwisie iOK, poprzez stronę internetową, można sprawdzać aktualne saldo rozrachunków, wyniki rozliczeń zużycia wody i centralnego ogrzewania, czy zaksięgowane wpłaty.

Rozpoczęcie korzystania z serwisu oznacza zaakceptowanie regulaminu.

Dostęp do serwisu iOK mogą uzyskać właściciele lokali zarządzanych przez Spółdzielnię. Aby uzyskać hasło, należy wypełnić wniosek i złożyć go w administracji osiedla lub sekretariacie spółdzielni (pokazując dokument tożsamości).

Informujemy, ze serwis iOK działa w ramach prowadzenia rozrachunku z tytułu używania lokalu. Dodatkowe dane nie są gromadzone, ani nie są przekazywane innym podmiotom.

Korzystanie z iOK nie zmienia dotychczasowego sposobu otrzymywania powiadomień o wysokości salda, naliczeniach opłat, rozliczeniach wody i ogrzewania, itp.

Instrukcja korzystania z iOK

Brak możliwości komentowania