Internetowa Obsługa Klienta

WEJŚCIE DO SERWISU IOK

Internetowa Obsługa Klienta

Aktualną wysokość opłat, saldo, zaksięgowane wpłaty, rozliczenia zużycia wody i CO, itp. można sprawdzać poprzez stronę internetową (IOK).

Korzystanie z IOK nie zmienia dotychczasowego sposobu otrzymywania powiadomień o wysokości salda, naliczeniach opłat, rozliczeniach wody i ogrzewania, itp.

Dostęp do serwisu IOK mogą uzyskać właściciele lokali zarządzanych przez naszą spółdzielnię.
Aby uzyskać hasło, należy wypełnić wniosek i złożyć go w administracji osiedla lub sekretariacie spółdzielni (pokazując dokument tożsamości).

Informujemy, ze serwis iOK działa w ramach prowadzenia rozrachunku z tytułu używania lokalu. Dodatkowe dane nie są gromadzone ani nie są przekazywane innym podmiotom.

Regulamin serwisu IOK

Pytania w sprawach dotyczących korzystania z serwisu prosimy kierować na adres: iok@sm.tczew.pl.
Wyjaśnień salda rozrachunku można dokonywać w punkcie informacyjnym, tel. 58-530-41-70.

Opis serwisu

  1. Po zalogowaniu do iOK można zobaczyć aktualne saldo. Więcej informacji uzyskuje się klikając na adres lokalu.
  2. Kolumna Obciążenia prezentuje wysokość miesięcznych opłat eksploatacyjnych. Kwoty prezentowane pochyłą czcionką stanowią wartość przewidywaną (symulację), ponieważ pochodzą z tzw. okresów niezamkniętych księgowo.
  3. W kolumnie Korekty znajdują się najczęściej wyniki rozliczeń zużycia wody, podgrzania wody i centralnego ogrzewania, itp.
  4. Dokładniejsze informacje można obejrzeć po kliknięciu na oznaczeniu roku i miesiąca. W podobny sposób można uzyskać dostęp do danych z poprzednich lat.
  5. Data przy pozycji Wpłata bankowa oznacza dzień, w którym pieniądze wpłynęły na rachunek spółdzielni.

 

WEJŚCIE DO SERWISU IOK

 

Brak możliwości komentowania.