Kontakt w razie awarii
W godzinach pracy spółdzielni awarie należy zgłaszać do administracji osiedla:
poniedziałek | wtorek, środa, czwartek | piątek |
7:00 – 16:00 | 7:00 – 15:00 | 7:00 – 14:00 |
Poza godzinami pracy spółdzielni funkcjonuje pogotowie lokatorskie (dla budynków w Tczewie)
Pogotowie lokatorskie 609-183-500
poniedziałek | wtorek, środa, czwartek | piątek | sobota, niedziela, święto |
16:00 – 21:00 | 15:00 – 21:00 | 14:00 – 21:00 | 8:00 – 21:00 |
Poza godzinami pracy spółdzielni i pogotowia lokatorskiego prosimy telefonować bezpośrednio do odpowiedzialnych podmiotów.
- sieć elektryczna 991 (Energa)
- sieć wodociągowa 503-360-505 (ZWiK Tczew)
- sieć ciepłownicza CO, CW 993 lub 58-531-22-62 (GPEC)
- sieć gazowa 992 lub 58-531-07-89 (Polska Spółka Gazownictwa)
Uwaga, nieszczelności sieci gazowej należy zgłaszać na numery administracji lub pogotowia lokatorskiego.
Pogotowie dźwigowe (ws. awarii windy) 604-136-203 dyżuruje we wszystkie dni w godzinach 8:00 – 18:00.
Telefony alarmowe innych służb:
Straż Pożarna 998, 112
58-530-40-64 Tczew
58-536-17-00 Pelplin
58-535 22 88 Gniew
Policja 997, 112
4774-28-222 Tczew
4774-28-320 Pelplin
4774-28-300 Gniew