Oferta pracy: specjalista ds. technicznych w administracji osiedla

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Tczewie zatrudni na stanowisko: Specjalista ds. technicznych w Administracji Osiedla im. Garnuszewskiego

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe: średnie techniczne,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, dokładność, rzetelność,
  • utrzymywanie właściwych relacji z lokatorami,
  • umiejętność wsparcia w diagnozowaniu usterek, planowania, organizowania konserwacji i napraw oraz opracowania związanej z tym dokumentacji,
  • mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych lub innych np: elektrycznych, energetycznych, gazowych.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV,
  • dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe i wykształcenie,
  • kopia uprawnień,
  • zdolność do pracy na wysokości powyżej 3 m,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Miejsce i termin składania dokumentów:

  • Spółdzielnia Mieszkaniowa w Tczewie, al. Zwycięstwa 6, 83-110 Tczew lub e-mail: kadry@sm.tczew.pl,
  • do 12.06.2025.

Więcej informacji w Dziale Kadr, tel. 58-530-41-74.

Brak możliwości komentowania.